Իմ գրադարանը

Նախագծի մասնակիցներ՝  6-7-րդ դասարանների սովորողներ

  1. Աշնանային ընթերցանություն 

«Տիգրան հայրապետյան» գրադարանից ընտրածդ գիրքը կարդա՛ աշնանային արձակուրդների ընթացքում: Եթե տանը ունես նախընտրած գիրք, որն ուզում ես կարդալ կամ կարդում ես, կարող ես շարունակել այն:

Գրիքը կարդալու ընթացքում կամ հետո կատարի՛ր հետևյալ առաջադրանքները՝

  • Բլոգումդ բացի՛ր «Իմ գրադարանը» բաժինը և կարդացածդ գրքի (գրքերի) մասին պատմելիս նշի՛ր այս բաժինը:
  • Ի՞նչ գիրք ես կարդում կամ արդեն կարդացել(վերնագիրը, հեղինակի անունը):

Ես այս ամառ կարդացլե եմ մի քանի գիրք։

Առաջինը՛ Վիլյամ Սարոյանի պատմվածքների գիրքը։

Երրկրորդ՛ Ջեկ Լոնդոնի, Ոսկե կիրճը։

Երրորդը՛ Ռոբետ Լուիս Ստիվենսոնի Գանձերի կղզին։

Չորրորդը՛ Հերբերտ Ուելսի Անտեսանելի մարդը

Հինգերրորդը՛ Դանիել Դեֆոյի Ռոբինզոն Կռուզոն։

Վեցերրորդը՛ Մարի Տվենի Թոմ Սոյերի արկածները։

և այս աշնանը կարդացի Ալեքսանդր Բելյաևի Պրոֆեսոր Դոուելի գլուխը։

  • Քեզ դուր եկած ամենահետաքրքիր հատվածը կամ արտահայտությունը:
  • Առանձնացրո՛ւ հերոսներին, նկարագրի՛ր և բնութագրի՛ր նրանց:
  • Գրի՛ր կարծիք կարդացածդ գրքի մասին:

Այդ կարդացած իմ գրքերը շատ են դուր եկել ինձ, և ես նորից կուզենայի կարդալ շատ հետաքրքիր գրքեր։

  • Գովազդի՛ր կարդացածդ գիրքը:
  • Այս ամենը…,իհարկե, տեղադրի՛ր բլոգումդ:

 2.    Պատմի՛ր նաև  քո աշնանային հանգստի մասին: Որտեղ էլ լինես, պատմի՛ր քո գտնվելու վայրի մասին, լուսանկարի՛ր աշնանային գեղեցիկ տեսարաններ, տեսաֆիլմ պատրաստի՛ր:

Առաջարկում եմ այս առաջադրանքն անել երկու տարբերակով`​

  • պատումի ձևով` անպայման արածդ լուսանկարներով
  • տեսապատումի (տեսաֆիլմի) ձևով (այսինքն աշնանային մի սիրուն այգում նստած պատմում ես, թե ինչպես անցկացրեցիր աշնանային արձակուրդդ, ինչ կարդացիր) :